Winterwad

Goed ingepakt en op laarzen kun je ook in de winter prima het wad op. Honderd jaar geleden werden er zelfs wadloop-ijstochten over het ijs van en naar het eiland aangeboden! Tijdens deze excursie loop je vanaf de Jachthaven een stuk op het wad. Onderweg vertelt de gids hoe de vele dieren van de Waddenzee de winterkou trotseren. Welke dieren trekken weg in de winter, en welke kunnen we nog vinden? Ga mee met deze bijzondere tocht en ervaar het wad in de winter.

Datum:

• woensdag 8 en 22 november 2023

Tijd:

• 13.00-15.00 uur

Prijs:

• € 10.00 per persoon
  • € 8,50 leden Natuurmonumenten

Bijzonderheden:

• kleed je warm aan en trek laarzen aan (laarzen zijn ook te leen)
  • neem een fiets mee
  • vanaf 8 jaar
  • kinderen kunnen alleen mee onder begeleiding van een volwassene
  • honden kunnen niet mee
  • bij slecht weer kan de gids besluiten de excursie te annuleren
  • Maximaal 25 deelnemers

Wilt u deze wandeling reserveren?

Koop uw tickets online.
Of kom langs bij VVV Schiermonnikoog in Informatiecentrum Het Baken en boek uw favoriete wandeltocht(en) aan de balie!

Klik hier voor onze algemene & annuleringsvoorwaarden voor excursies

strandjutter Schiermonnikoog
Thijs de Boer
Strandjutter op Schiermonnikoog