Tennissen op de tennisbaan van Schiermonnikoog

Tennissen Schiermonnikoog

Tennisbaan

Tijdens de vakantie een lekker potje tennissen? Of meedoen aan de eilander tennis toss? Midden in de duinen vindt u de trots van onze tennissende eilanders: Tennisvereniging de Hinneleup. Wat wij u bieden? Een gezellig clubhuis met maar liefst drie Kushion court tennisbanen. Deze banen zijn vriendelijk voor de gewrichten en onder bijna alle weersomstandigheden bespeelbaar. Toegankelijk tennis voor jong en oud!

Reserveren Tennisbaan

• U  kunt een tennisbaan reserveren voor € 17,- per uur
  • Verder is het mogelijk een weekkaart te kopen (€ 60,-)
  • Het reserveren van de banen doet u bij Fietsenverhuur Schiermonnikoog, Badweg 6, het is ook mogelijk hier rackets en ballen te huren.

De banen kunnen tevens gehuurd worden voor trainingen en dergelijke. Voor informatie en afspraken hierover: info@dehinneleup.nl

Agenda Tennissen

• Tossmiddag, donderdagavond 19.00 uur: Als het weer het enigszins toelaat, gooi je je racket op de hoop en sta je plotseling op het veld een balletje te slaan tegen de oud-wethouder, de dokterassistente of de boswachter. De toss is open voor iedereen.
  • OPEN TennisTOERNOOI: In 2023 is het toernooi van 31 juli t/m 3 augustus. Inschrijven kan tot 25 juli om 23.59 uur via tennistoernooischier@outlook.com
  • contact via 06-20030566

Kijk voor de speciale (kinder)activiteiten en overige evenementen op onze website: www.dehinneleup.nl of kijk in het informatiekastje bij de club.

Tennisvereniging De Hinneleup, tennis voor iedereen!

Contactgegevens Tennisvereniging;

Tennisvereniging Hinneleup
Duinpad 2 (zijweg Badweg)
info@dehinneleup.nl