nieuwjaarsconcert Club Classique op Schiermonnikoog

Nieuwjaarsconcert

De Stag, toegang gratis, een vrijwillige bijdrage voor het goede doel na afloop van het concert Naar jaarlijkse gewoonte organiseert Rotaryclub Het Eiland Schiermonnikoog op 2 januari 2024 een nieuwjaarsconcert in De Stag aan de Langestreek. Dit jaar luisteren we naar het trio Club Classique met Caspar Vos aan de piano, Myrthe Helder op de viool en Leonard Besseling op de cello. Club  Classique brengt Classical Soundtracks waarbij persoonlijke verhalen het script vormen terwijl de musici daar live de perfecte soundtrack bij spelen. Spanning, liefde en verdriet komen pas echt tot leven als de muziek begint.

Deel tijdens het nieuwjaarsconcert een indrukwekkende gebeurtenis uit het afgelopen jaar, of een grote wens voor het nieuwe jaar. Trek de stoute schoenen aan, vertel je verhaal en luister naar je eigen soundtrack. Of kom gewoon genieten van mooie verhalen en muziek. Het concert wordt u gratis aangeboden door de Rotaryclub van Schiermonnikoog. U mag een vrijwillige bijdrage doen. Dat geld zullen wij gebruiken voor goede doelen in de loop van het nieuwe jaar.

Nieuwjaarsconcert:

• Dinsdag 2 januari 2024
  • Aanvang: 20:30 uur
  • Zaal open om 20:00 uur
  • Locatie: de Stag - Langestreek 23
  • Toegang gratis, een vrijwillige bijdrage voor het goede doel na afloop van het concert