fakkeloptocht Schiermonnikoog

Fakkeloptocht

Op zaterdag 30 december organiseert de Rotaryclub weer haar jaarlijkse en inmiddels traditionele midwinterfakkeltocht. De start is om 19.00 uur in de Willemshof. Daar staan vuurkorven om de fakkels aan te steken.

Overdag zal er bij de Spar een kraam staan waar u de fakkels kunt kopen voor een goed doel. Bij het vallen van de avond vlak voor de start kunt u de fakkels aansteken in de vuurkorven op de Willemshof. We vertrekken samen voor een sprookjesachtige tocht en voor de kinderen zijn er onderweg enkele leuke verrassingen. Na afloop van de tocht is er warme chocolademelk en glühwein en zingt het Shantykoor Gin See to Heich.

Koop zoveel fakkels als u wil, u kunt ze later ook gebruiken bij de viering van oud en nieuw of tijdens een gezellige zomeravond.

• Zaterdag 30 december 2023 om 19.00 uur
  • Fakkels zijn te koop vanaf 10.00 uur bij de kraam bij de Spar
    de opbrengst gaat naar het goede doel.
  • Start vanaf de Willemshof (centrum dorp).