David Eilander cabaret op Schiermonnikoog

David Eilander cabaret:

Het slot akkoord

Na 40 jaar op de eilander podia is dit moment  onvermijdelijk  :  HET SLOT AKKOORD. Ieder begin heeft een einde.

David begon in de jaren 80 /90 samen met Henriette Pieperiet  de eilander revue “Op de Bonnefooi”. De laatste jaren heeft David  3 solo cabaret voorstellingen gemaakt en 4  solo midwinter programma's.

En dan nu HET SLOT AKKOORD.

Een programma over bijzondere gebeurtenissen in het leven van David en bizarre eilander verhalen. Verhalen en liedjes over Schiermonnikoog.

Voorstellingen zijn op zaterdagen  in het Dorpshuis.

• 13 juli
  • 27 juli
  • 3 augustus
  • 17 augustus.

Voorstelling 20.30 uur  10 euro entree. Vanaf 12 jaar .

Kaartverkoop start op 1 juni. (info over theater menu vooraf,  ook per 1 juni)

• Licht /geluid /beelden; Jelle de Jong
  • Muzikale omlijsting; Combo Cas Straatman
David de Boer, Schiermonnikoog
David de Boer
Eilander

“In de winter van ‘79/’80 solliciteerde ik naar de functie van projectleider van het Welzijnswerk voor ouderen op Schiermonnikoog. Toen ik op de boot zat en keek naar die donkere, onrustige zee, dacht ik “ik moet het niet doen”. Ik realiseerde me ook de consequenties van het verhuizen naar een eiland.”

Lees het hele verhaal

Bekijk alle verhalen